Fruity Cherry Heart
topbella

Sunday, January 16, 2011

apa nak buat kalau ada insan yang tak faham bahasa...?? (^.^)"

huh...MySpacepenat la macam nie...

kawan-kawan...kenapa yer masih ada lagi insan yang tak paham-paham bahasa..??
MySpace
fiqah cakap dalam bahasa ibunda nie...
takkan fiqah nak kena cakap jerman ker...cakap hindustan ker...
baru nak paham wahai insan...

dah beratus-ratus kali fiqah kata jangan kacau fiqah...
tapi...insan tu masih lagi ngan hobi dia mengacau fiqah...

apa fiqah nak buat nie...??

"Ya Allah....tolonglah bukakan pintu hati insan tersebut agar tak terus mengacau hidup ku lagi...."

kawan-kawan...
apa nak buat kalau ada insan yang tak faham bahasa nie ehh...??
MySpace
~i'm myself~

45 comments:

||aLeaSaRa|| said...

sapa yg kacau sis ni?meh kite simbah ngan air longkang!sabo jelah ye..erk...dia laki ke pompuan?kalau laki..dia suka sis.kalau pompuan dia jeles dgn apa yg sis ada.

Ustaz Love said...

buat derkk je :D

Professor Hanan said...

kalau saya,mula2 nasihat dia kalau dia degil memang kene cepuk/kene lepuk(kalau banat) dan kalau walad memang kene makan penendang la jawabnya*berdasarkan pengalaman saya la

wachak said...

Buat bodoh jer. maaf agak kasar bahasa tu tapi berkesan. Jangan dilayan sepatah pun perkataan dengan kaki usik tu. sebenarnya yg kaki usik ni nak tengok reaksi yg diusik tu. Kalau berbalas tindakkan yg dilakukannya, makin galaklah dia mengusik :)

JIJI YU said...

cubit pinggang die

Tinta NurAz said...

hurrrrmmmm...kalau saya buat bodoh dan jangan dilayan sgt. small matter je sis.

cara bercerita tu musti lelaki.

nelly said...

kalau nelly , nelly tak layan terus .
nak kacau ke , apa ke, nelly memang tak layan . .

cik sya said...

fiqah. First fiqah kene byk2 kan bersabar. Biasalah manusia.. Orang macam tu kan fiqah.. mmg susah nk ckp. Fiqah doa byk2 kt Allah.. supaya Allah bg petunjuk kat die.. Insyallah. Dan ckp dgn die elok2 okey :)

Fiqah Alias said...

@||aLeaSaRa||
hehehe..alamak..xkn suker kot..?? mau pengsan 5 tahun nie..

Fiqah Alias said...

@Ustaz Love
itulaaa yg sdg fiqah wat..tp..isk3..xtau la nk kata..

Fiqah Alias said...

@Professor Hanan
x larat fiqah nk nasihat dh..huhu..fiqah dh try byk kali..tp..xde kesan..nk tampo2 x sampai ati plak..ank org kn..?? huhu..adess..

Fiqah Alias said...

@wachak
heee~ fiqah tgh wat gtu laaa..tp..still jgk insan tu x putus asa..alamaaakk!!!

Fiqah Alias said...

@JIJI YU
hek3..klo bleh wat gtu..mmg dh lme fiqah wat dh tu..hik3..cdgn baeeekk punyer la nie..huhu..

Fiqah Alias said...

@Tinta NurAz
ehem3..mmg fiqah x lyn...tp..insan tu masih trus & trus kacau..xtau laaa..agknya mmg xde kamus boring kot dlm idup dy..huhu...

mary ann ;) said...

siapa yang ganggu awk?? ex ke?? atau someone yg crush towards u??

NICK IRFAN said...

gnggu fiqah? gnggu mcm man? nk usik2 je kot? nak bgurau mngkin

Fiqah Alias said...

@mary ann ;)
ermm3...yg tu..fiqah xtau nk kata laa...huhu..

Fiqah Alias said...

@NICK IRFAN
huhu..gurau pon ada batasannyer..nie dh sampai thp nk ganggu emosi nie..ish3..sabaq jaalaaa..

Miss dorayAki said...

fiqah! olor3 sape kcau ni? meh aki trik hdung diyer kasi kepek. hehehee. sbar sayang. aki penah gak brada llm stuasi ni. bdoa je bnyak2 smoga Allah bukakan pntu haty dye tuk tak ggu fiqah lagy. insyaAllah ;)

Fiqah Alias said...

@Miss dorayAki
hik3..thanx aki..!!! aki tlg tau tarik2 kn idung insan tu...huhu..insyaallah fiqah akn doa byk2..huu~

Miss dorayAki said...

haha tanak lah. nnty kang kalau aki tertarik kuat cmne? dh tercabut! alamaakk~

Fiqah Alias said...

@Miss dorayAki
huhu...xpe biar tercabut...xdela insan tu kaco fiqah dh..adoii..x larat dhlaaa...isk3.. =( nk pukui2 kang ank org..ish3..

نورّالعينِ said...

takpela..tak nak dh kacau k0 dh...knp tak ckp ak jer org tu...ak sedar..ak ni sapa...ak insan yang lemah..huhu

nuraz said...

@Fiqah Alias

dah parah dah ni sampey tahap2 nak pukul2. not good utk psikologi..sabo2..haha

L said...

amboi, saer berani kaco t***** kiter neeyh. huh. hbq mai!

Fiqah Alias said...

@نورّالعينِ
aittt...?? nini..?? aisshhh..bkn u laaa..how come u plak yg i anggap kacau i..huuu~ mne penah..yerla kn..u kn darling i..hik3..(^.^)

Fiqah Alias said...

@nuraz
hik3..xkn fiqah nk pukui2 kot..hik3...fiqah ayat jer lebih nie..fiqah nie agk baik hati laaa..xde la sampai tahap tu..=)

Fiqah Alias said...

@L
isk3..nnt sy hbq naahh...=(

man yusoef said...

popular sgt..tu yg ramai stalker tu..haha

Fiqah Alias said...

@man yusoef
aiikk..?? waahhh..mungkin jugak kan..?? sape soh femes sgt kn..hik3..

❤ Cik Ain ❤ said...

kalo ain ain ngade ngan cik abang je senang... biar cik abang ain yang mara beliau.. huhu

NICK IRFAN said...

huh! gurau kasar rupanya? cis! sapa dia meh sy belasah dia..

zazaw said...

kasi lempangggggggg

Cik Shag said...

Fiqah sayam~ Orang macam tu, lepas di beri kata kata lembut tak layak dah terima kata kata lembut. kata2 lembut di sini bermaksud, hanya cakap 'JANGAN KACAU AKU'. Fiqah kena keras lagi. Explain kat dia Fiqah tak suka dia kacau Fiqah. fiqah tak suka dia. Kalau still tak paham bahasa, jerit je kat dia! Pekak ke hapa selama ni dah cakap jangan kacau! Adoi adoi.

Fiqah Alias said...

@❤ Cik Ain ❤
heee~ mmg fiqah dh hbq kt cik abg fiqah..tp...fiqah xnk laa gaduh2 nie..huhu..

Fiqah Alias said...

@NICK IRFAN
huhu..amboi..jgn gtu..jgnla smpai nk blasah2 nie..takut fiqah..huhu..

Fiqah Alias said...

@zazaw
hek3..bkn xnk..tp fiqah x smpai ht plak nk lempang2 nie..huhu..ank org kn..huuu~

Fiqah Alias said...

@Cik Shag
hik3..xtau nk katala shag..fiqah pon konpius jugak nie..huhu..

Cik Shag said...

Kalau Shag dah lama kena lenyek kepala otak dia kot! Muahaha :D Kejam nya =.-

Nobita Sensei said...

cuba kacau beliau balik. konfem, beliau takkan kacau dah.

hans said...

xpayah layan
buat bodoh jer
lama2 dia bosan la tu
hohoho

Vote Hans Bernombor 10 Diruangan Komen

Fiqah Alias said...

@Cik Shag
amboii..ganasnye shag..huhu..=) tp mungkin care tu efektif..haaaa...

Fiqah Alias said...

@Nobita Sensei
huhu...penat aih nk kco beliau balik...beliau tak phm2 bahasa laaa..adoii..

Fiqah Alias said...

@hans
hik3..manusia yg nie pelik ckit..fiqah x layan pon dy x bosan2 jugak..ish3..

farid fizi said...

xpe..jgn layan...mmg syaitan tu yg sllu hasut..bnykkan berdoa ye..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
i'm myself...