Fruity Cherry Heart
topbella

Saturday, November 20, 2010

Award lagi...!!! (isk3..terharu..)

wAhhh...tisu plisss!!! (teramat terharu biru nie...) terharu yg semalam pun x abih ag nie..tau2,petang nie bila aku bukak je blog aku...tergolek sebutir award lagi untuk aku...(hehe...suke3..)..tanpa banyak bicara...

aku dapat award pe nie ek..?? haaa..nice blog award..!! hehehe...nice eh blog aku nie...?? heee..x sangka aku..wah3..x sangka nangka betol laaa..PERHATIAN..! tiada unsur2 riak disini (^_^)...
ehem3..microfon plisss..!!! (nk wat ucapan ckit nie) testing testing 1 2 3...A B C...


terime kasih sy tujukan kepada parents sy
terime kasih kepada pakwe peminat2 sy
terime kasih jugak kepada yg sudi menyokong sy
tak kira la yg masih hidup atau yg bakal meninggal dunia..isk3...
dan..yang paling2 sy nk ucapkan terima kasih adalah...


kerana sudi menggolekkan award nie kepada aku..sape dR L nie..?? wondering jugak aku...kenape dy buh name dy L..?? dR LoVe ke...?? dR LoNeLy ker..hek3...x kisah laaaa..sat2 g aku tanyer..tapi..pe yg penting skrg adalah aku dapat award..hahahahahahahaha...(gelak jahat)...ok3...
As usual..of course la ada tugasan yg perlu aku settlekan...malasnye rajinnyer aku..(dalam malas2 nie pn x kisah asalkan dpt award)

1. Kenapa aku pilih nama blog aku camtu? (Tinta Pawana Bingkisan Kejora)
~ nape ehh?? actually ramai jugak yg dah naik botak kepala pikirkan bende nie..sebab apa? sebab depa dok tanya la Pawana tu ape?? Kejora tu plak ape? sebenonye,pawana tu angin...kejora tu plak bintang yg paling terang..maybe aku suke unsur2 alam,so..aku pun buh jelah name blog aku camtu...(^_^) 

2. 5 perkara yang aku suka?
~ makan
~ tido
~ makan
~ tido
~ makan & tido
(eh2..same jer jawapan aku..baik aku jawab seperti di atas jer...) hehehe...

3. 5 perkara yang aku tak suka?
~ org yang menipu aku
~ org yang suke curik makanan aku
~ org yang suke gune barang2 aku tanpe permission
~ org yang suke bising time aku tido
~ org yang suke curik port lepak aku
(haaa..yg nie memang aku series..bukan aku main2 atau menipu..)
 ~muke tgh serius giler nie~

4. tag orang lain...
~ hah..!! bab nie aku memang xda bakat nie...bukan ape,aku dulu penah la menuntut ilmu dengan juri terkemuka..alaa..juri yg femes2 tuu..yg tu tu laaa...tp...baru je separuh aku menuntut,tetibe jer...isk3..aku lari kelass..x sempat nak blajo abih2..so,sape2 rase blog dia lawo,nice,kiut miut,comel lotey,montel & yg sepupu sepapat dengannyer...buleh la amik award nie..as  u wish..xde halangan...

p/s:bile aku kate aku serius...maknenye aku memang tengah serius...so,kpd sape2 yg terjah n jengah blog aku nie,sila2kan amik award nie..n aku memang tgh serius..!!







once again...tQ so much Mr L...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
i'm myself...