Fruity Cherry Heart
topbella

Thursday, November 25, 2010

Alhamdulillah...Award lagi...(^_^)

WAAAHH...hehe...as usual...aku pasti akan teruja sakan kalau ada insan2 baik hati yang sudi memberikan aku award...yeeehhaaaa..!!! hehehe....


cantiikk..!!!! sy sgt suker ...!!!


jadi....dikesempatan ini...aku ingin mengucapkan berbanyak-banyak penghargaan & terima kasih kepada  CiK AtiKa  AuLa yang sudi meng'award'kan aku ngan award yang comel & cantik nie...cam tau2 jer aku suke kaler pinky2 nieh...huhuhu....jadi kepada kawan2 sape yang nak dapat award cam aku jugak...meh pakat2 terjah blog CiK AtiKa Aula kat link nieh.....korang sume xkan menyesal punyer melawat blog CiK AtiKa nie..hah!! lagi satu....biler dah terjah blog beliau,jangan terjah sajeer2...klik2 la kat 'FOLLOW' tuh...haaaa..simple jer....
(hehe...waaahhh..hebatnyer aku promote blog orang nieh..CiK AtiKa..ada award untuk sy lagi x..?? ngee~)


p/s : aku pun teringin jugak nak wat award sendiri...tp....aku nie RABUN IT....(~.~)'

~i'm myself~

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
i'm myself...